![]() |
|
|
||||||
| DTM Race Driver 2 - Tips & Tricks Share your race tactics with others |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Effect CHEATCODE
Realistische handling: SIM Verbeterde schade: DAMAGE Om de cheats te activeren: Ga naar de 'Bonus' sectie in het spel menu en geef hier de code in bij de "Enter Bonus Code". Rond je invoer af door op de return icoon aan het einde van de lijst met letter te klikken. De codes zijn ingeschakeld wanneer er een vinkje verschijnt in het "Activate Bonus" gedeelte. [ August 23, 2002: Message edited by: wie ben ik ]</p> |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Guest
|
Hier zijn cheats van www.cheatplanet.com
P.S. geef ze in in het bonus menu. End credits: CREDITS Maximum damage: DAMAGE Real life steering: SIM Unlock all tracks and championships: NIQHLT, NPXOOY or MPXOOY All cars: LEZEJD Force mission end: ENDMISSION
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Guest
|
Hey,
Eigenlijk ben ik niet op zoek naar codes voor TDM Race Driver, maar wel mijn vriend. Hij heeft me verteld dat er 12 codes zouden zijn. Nu zit ik hier dus al een paar dagen het inernet af te zoekenmaar nergens iets te vinden. Ik heb al zeker 100 cheat-sites bezocht, zeker weten!!! Ik hoop dat hier iemand is die me kan helpen om ze alle 12 bijeen te zoeken, ik heb er al drie, maar die zal iedereen al wel hebben: credits, damage en sim. Nu de rest nog. Alvast bedankt. |
|
![]() |
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|