Go Back   Codemasters Forums > Back Catalogue > Codemasters - Back Catalogue > DTM Series > DTM 3 > DTM 3 - Nederlandstalige Forums
Sign In
Register on CodeM

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 09-03-2006, 10:12 PM   #1 (permalink)
Junior Member

Default DTM 3-dvd probleem

Ik heb iets heel raar voor:

Heb DTM3 geïnstalleerd en gespeeld zonder een probleem. Wanneer ik nu de dvd in de drive steek herkent windows hem niet meer. Het spel start bijgevolg niet meer op.

Wanneer ik mijn dvdstation in verkenner selecteer geeft hij de boodschap dat er geen dvdrom aanwezig is, terwijl dat wel het geval is.

Het wordt pas helemaal raar wanneer hij andere dvd's wel herkend; En het is nog niet gedaan, ook de DTM 3 dvd wordt herkend op een andere pc.

Dus het ligt volgens mij niet aan mijn dvdrom station (want alle andere dingen worden wel herkend), het ligt niet aan het schijfje zelf, want deze wordt op andere pc's wel herkend

Er is ook niets speciaals gebeurd met mijn pc sinds de laatste keer ik het spel opstartte.
Drewie is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2006, 05:29 AM   #2 (permalink)
Member

Even terugbrengen naar de winkel .
Als dit niet helpt , kun je natuurlijk ook even Codemasters hierover mailen . (custservice)
Als je een brander EN een CD / DVD - ROM Drive hebt , kun je hem even proberen in de andere drive.
Word hij hier ook niet gelezen , dan zou het met je PC te maken hebben !
XeoN_SniP3r is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2006, 12:40 PM   #3 (permalink)
Member

Tha Jam's Avatar

Quote:
Originally Posted by Drewie
Ik heb iets heel raar voor:

Heb DTM3 geïnstalleerd en gespeeld zonder een probleem. Wanneer ik nu de dvd in de drive steek herkent windows hem niet meer. Het spel start bijgevolg niet meer op.

Wanneer ik mijn dvdstation in verkenner selecteer geeft hij de boodschap dat er geen dvdrom aanwezig is, terwijl dat wel het geval is.

Het wordt pas helemaal raar wanneer hij andere dvd's wel herkend; En het is nog niet gedaan, ook de DTM 3 dvd wordt herkend op een andere pc.

Dus het ligt volgens mij niet aan mijn dvdrom station (want alle andere dingen worden wel herkend), het ligt niet aan het schijfje zelf, want deze wordt op andere pc's wel herkend

Er is ook niets speciaals gebeurd met mijn pc sinds de laatste keer ik het spel opstartte.

misschien vind je hier de oplossing,het is in ieder geval gerelateerd aan.
DTM Opstart Probleem HELP!

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules