PDA

View Full Version : zandvoort

Darklord°
27-08-2002, 07:40 AM
hello

Gisteren in Gamepower DTM gezien en Dr. Frankman zegt dat de start in Zandvoort smaller is dan in de realiteit, ze hadden toch beloofd dat de parcours exact hetzelfde zouden zijn!!! :-(

Greetings

Darklord

RBASTI
27-08-2002, 05:15 PM
Ik heb het spel al en ik vindt het niet echt smaller ??? Mischien een klein beetje, maar niet zo veel dat het opvalt.

Matty
01-09-2002, 01:45 PM
Jah, een parcours perfect namaken is natuurlijk geen lachertje! Dus echte perfectie kan je moeilijk verwachten. Ik ken Zandvoort nie echt maar ik heb er geen problemen mee als ze een centimer of 5 verschillen zenne. Trouwens, in elk spel zijn de parcours anders, en dan kan je natuurlijk beginnen vitten op feiten zoals de bomen die te dicht bij et circuit staan etc.

02-09-2002, 06:06 AM
Zandvoort is zowiezo al best smal. Vooral het oude gedeelte is erg smal. Een formule 1 auto kan op het recht stuk niet eens een voledige donut draaien. Het nieuwe gedeelte is dacht ik iets breder, maar ook niet enorm breed.

18-09-2002, 01:28 PM
Ik ben marcal op circuit zandvoort dus regelmatig daar.
Het circuit is in werkelijkheid breder.
Mischien is het nieuwe deel iets breder zo als iemand schreef,maar het rechte stuk waar je het over heb is nog de oude breedte dus die vlieger van die persoon gaat niet op.
Echt alle circuits zijn in het spel te smal gemaakt dus ze hebben de fout wel consekwend overal teogepast.