View Full Version : dashbord camera
Bevat DTM een camera-aanzicht vanuit de wagen waarbij het stuur en het dashbord zichtbaar zijn?
Shaolin
_Mill_
26-08-2002, 04:23 PM
Wat dacht je?
Tuurlijk
Darklord°
27-08-2002, 07:35 AM
Hello
Maar kan je dan ook de armen en handen zien aan het stuur want GP4 heeft het probleem dat het stuur dan uit zijn eigen draait, if you knwo what I mean?
Greetings
Darklord
Matty
01-09-2002, 01:52 PM
Je ziet ZEKER de armen aan het stuur, en net zoals in TOCA 2 zie je de ene hand ook schakelen. Ik heb er zelfs eens op gelet dat als ik mijn stuur draai ik mijn voet kon zien (die gelijkertijd met mijn vinger op de knop) op de gaspedaal duwt!! :eek:
Enige nadeel aan deze vieuw vind ik is dat je een beetje weinig ziet, het dashbord alleen al neemt je halve scherm in beslag, nog een klein boordje vanboven wordt weggenomen door je dak ('t is bijna nix maja kom) en als je dan gebotst hebt zit je motorkap nog eens voor een deel in de weg waardoor je al bijna automatisch over wilt schakelen naar een externe vieuw om nog te zien waar je naartoe moet rijden...
[ September 01, 2002: Message edited by: Matty ]
[ September 01, 2002: Message edited by: Matty ]</p>
sparkyy
24-09-2002, 02:14 PM
hi, enne ik vind dat dat dashboard er extreem lelijk uit ziet, ik heb een oud rally spel en daarbij ziet et er nog mooier uit, want dit is allemaal zwart met een naampje erop van de auto zodat je lkan zien waar je inzit, maar misschien is dat alleen bij de unofficial demo maar ik vind het vreselijk, en trouwens bij die demo is het geluid ook niet om aan te horen...
Het probleem met de incar view is gewoon dat het te weinig snelheidsgevoel geeft. 270 kmph op Adelaide lijkt meer op 140 kmph. Vandaar dat je een bocht erg moeilijk kunt aanremmen (moeilijker dan het zo wie zo al is). De bonnet view is gewoon de beste voor race driver.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.