View Full Version : heeft de Duitse versie ook Engelse taal?
Psaman
23-08-2002, 01:22 PM
Hallo Jongens,
Weten jullie of in de duitse DTM-versie ook engelse taal zit? Zo ja dan koop hem vanavond bij Mediamarkt in Duitsland (hier maar 10 km vandaan)
groet,
Yvo
toca race driver fan
23-08-2002, 01:29 PM
dat is al gevraagd en ja de duitse versie kan ok in het engels verandert worden
wie ben ik
23-08-2002, 01:40 PM
bij de mediamarkt in herzogenrad hebben ze mij verzekerd dat je de taal zelf kan instellen.
Wel is de handleiding e.d. in het duits. Dit mag echter de pret niet drukken.
ja..ik heb het spel vrijdag middag opgehaald in herzogenrath, en je kan het spel in het engels, duits of frans spelen..
Ja frechlun kumcho jas deerrum Katjeer retukisch
No, we aren't danish. We are dutch :p
Hoe gaat dat trouwens in de carreer mode? Zijn dan alle stemmen 'vertaald'? Lijkt me geen porem, een amerikaan die duits spreekt :p
jaa ja... :) maal derr kischrrum hamast, jourr bild mand werrupter Kandströft. Potar die enschlund waai 19 bölwold arrasplund! :(
zeg manne vergeet nie dat dit een engelstalig forum is
Matty
01-09-2002, 01:59 PM
[quote]Originally posted by Frankmd:
No, we aren't danish. We are dutch :p
Hoe gaat dat trouwens in de carreer mode? Zijn dan alle stemmen 'vertaald'? Lijkt me geen porem, een amerikaan die duits spreekt :p <hr></blockquote>
Aangezien dit spel van Engelstalige afkomst is zal dit waarschijnlijk zoals alle andere games alleen in het Engels gesproken worden, maar de tekst in de gekozen taal gezet worden, dat is nl. altijd zo aangezien dat niemand de moeite en de tijd wil of kan nemen om het spel in alle talen in te spreken, dat zou teveel werk zijn.
Trouwens, een spel zonder Engels bestaat gewoon niet, het is de basistaal van alle informatica
[ September 01, 2002: Message edited by: Matty ]</p>
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.